Edukacja Zdrowotna, Godzina wychowawcza- PREZENTACJA- SŁUCHAM- ROZUMIEM-REAGUJĘ – kl 7- 17 SLAJDÓW PDF

Materiał cyfrowy

Jest to gotowy materiał cyfrowy w formie prezentacji, stworzony z myślą o nauczycielach klas 7. Prezentacja w przystępny i angażujący sposób pokazuje uczniom, jak ważne jest świadome słuchanie, rozumienie emocji innych i odpowiednie reagowanie w codziennych sytuacjach.

Materiał obejmuje: wyjaśnienie pojęcia aktywnego słuchania i parafrazy, wskazówki dotyczące udzielania pierwszej pomocy emocjonalnej, omówienie sposobów dbania o siebie przy jednoczesnym szacunku dla innych, rolę każdego w budowaniu dobrej atmosfery w klasie i w rodzinie oraz zrozumienie potrzeb osób z zaburzeniami psychicznymi.

Jest gotowa do użycia na lekcji – atrakcyjna wizualnie, napisana językiem zrozumiałym dla młodzieży i merytorycznie oparta na rzetelnych źródłach. Wspiera nauczycieli w edukacji emocjonalnej i społecznej, a uczniom pomaga dostrzec, że ich codzienne działania i reakcje mają realny wpływ na innych ludzi i otoczenie.

Plik zawiera 17  kart PDF w stonowanej kolorystyce.

Wykorzystane grafiki pochodzą z Canvy.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7
Przedmiot Edukacja zdrowotna
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 17
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Małgorzata

Jestem nauczycielem, który z pasją i kreatywnością podchodzi do pracy z dziećmi.  Tworzę materiały wspierające nauczycieli i ułatwiające codzienny trud nauczania młodszych pokoleń.  Zapraszam na Ig: @edufr.iends https://www.instagram.com/edufr.iends/

Recenzje

  • Słucham, reaguję

    Polecam!!!

    Dziękujemy za Twoją opinię.

    Dla 64 z 99 osób ta recenzja była pomocna.

  • Napisz recenzję

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *