Elfy potrzebują pomocy! – ćwiczenie językowe i matematyczne

Materiał cyfrowy

Pomoc dydaktyczna wspiera rozwój zdolności językowych, matematycznych, oddechowych i motorycznych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zadania z wykorzystaniem „magicznych plasterków” rozwijają koncentrację, koordynację wzrokowo-ruchową, precyzję ruchów oraz umiejętność przeliczania i rozpoznawania dźwięków mowy.

Opis pomocy:
W zestawie znajdują się:

  1. Postaci czterech elfów:
    • Elf z samogłoskami (ćwiczenia w rozpoznawaniu i przyporządkowywaniu samogłosek duża-mała).
    • Elf ze spółgłoskami (zabawy z rozpoznawaniem spółgłosek).
    • Elf z przeliczaniem w zakresie 5 (wysypka dopadła nasze elfy!).
    • Elf z przeliczaniem w zakresie 10 
  2. Zestaw kolorowych „magicznych plasterków” (z drukowanymi samogłoskami, spółgłoskami i cyframi 1-10).

Korzyści dla dzieci:

  • Rozwój zdolności językowych i matematycznych.
  • Ćwiczenie koordynacji oddechowo-ruchowej.
  • Wzmacnianie precyzji ruchów rąk i palców.
  • Zwiększenie umiejętności koncentracji i logicznego myślenia.
  • Pobudzanie wyobraźni i kreatywności.

 

Plasterki można odszukać i przyklejać (ćwicząc motorykę małą), również można skorzystać ze słomek i zorganizować zabawę oddechową – albo zrobić jedno i drugie! Dlaczego nie? Ogranicza nas tylko wyobraźnia!

 

Kategorie ogólne Przedszkole
Klasa/wiek 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1
Przedmiot Edukacja przedszkolna
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 5
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 15 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

terapeutawprzedszkolu

Jestem doświadczonym nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz terapeutą specjalizującym się we wspieraniu dzieci zarówno w normie intelektualnej, jak i tych, które borykają się z różnorodnymi wyzwaniami rozwojowymi. Moja praca obejmuje nie tylko edukację, ale również szeroko pojętą terapię – pracuję z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, dziećmi w spektrum autyzmu, prowadzę rewalidację oraz zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju.

Moje podejście pedagogiczne jest oparte na kreatywności oraz indywidualnym podejściu do każdego dziecka. Staram się, by proponowane materiały i aktywności były dla dzieci interesujące i angażujące. Szczególnie zależy mi na rozbudzaniu ich wyobraźni oraz wspieraniu wszechstronnego rozwoju, od umiejętności poznawczych, przez emocjonalne, po społeczne i motoryczne. Dbam o to, by każde dziecko mogło odkrywać swoje mocne strony, rozwijać potencjał i poczuć satysfakcję z nauki i zabawy.

Moją misją jest stworzenie bezpiecznej i inspirującej przestrzeni, w której dzieci mogą się rozwijać na wielu płaszczyznach, pokonywać trudności i zdobywać nowe umiejętności – zawsze w atmosferze zrozumienia i szacunku dla ich indywidualności.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *