W zestawie znajdziecie grę, instrukcję z odpowiedziami oraz dyplom dla uczestników.
W tej zabawie to uczniowie uratują Narnię i przy okazji wykonają ćwiczenia. Pomogą one sprawdzić, co uczniowie pamiętają z przerobionego dotychczas materiału.
Ćwiczenia od gramatyki, po trenowanie argumentowania.
Przykładowo: szukanie epitetów i metafor w wierszu, szukanie synonimów, nazywanie części mowy.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | asertywność, escaperoom, lektury obowiązkowe, opowieści z Narnii |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 11 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


„OPOWIEŚĆ WIGILIJNA” – gra „5 sekund”
Baśnie: „Kopciuszek”, „Bajka o rybaku i rybce”, „Królowa pszczół”, cechy baśni – karty pracy, scenariusz lekcji, zadania
Bilet Wstępu do Klasy 5 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź