Nauczycielu, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS, doradco zawodowy, rodzicu! Gra “Asertywność” dla młodzieży to narzędzie, które w praktyczny i angażujący sposób pomoże nastolatkom zrozumieć i zastosować asertywność w ich codziennym życiu. Jeżeli:
📌 Szukasz zaawansowanych, ale też przystępnych narzędzi do pracy z młodzieżą
📌 Pracujesz z osobami w wieku 15 lat i więcej 👥
📌 Chcesz wprowadzić nową dynamikę do zajęć czy spotkań
📌 Interesuje Cię rozwój osobisty Twoich podopiecznych
📌 Wiesz, że skuteczne narzędzia to połowa sukcesu w edukacji i wychowaniu
… to gra “Asertywność” została zaprojektowana z myślą o Tobie.
Podstawowe cele gry:
- pogłębienie wiedzy na temat postaw asertywnej, uległej i agresywnej
- rozwijanie umiejętności komunikacji w różnorodnych kontekstach społecznych
- trening wyrażania swojego zdania i emocji w sposób asertywny
- nauka technik asertywnego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i konfliktami
- rozwijanie kompetencji w zakresie aktywnego słuchania i interpretacji komunikatów innych
- ćwiczenie umiejętności rozwiązywania problemów
- kształtowanie postawy proaktywnej i odpowiedzialnej
- promowanie zrozumienia i empatii w relacjach międzyludzkich
Nie, to nie jest przesada! Gry planszowe są znakomitym narzędziem edukacyjnym, a ta w szczególności koncentruje się na jednym z najważniejszych aspektów współczesnych kompetencji społecznych – asertywności.
Gra jest produktem cyfrowym, do samodzielnego druku i złożenia. Kompletny zestaw, w tym instrukcje i elementy gry, otrzymasz mailem.
ISBN 978-83-969800-5-2
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | asertywność, gra dydaktyczna, gra planszowa, Trening umiejętności społecznych, TUS |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 17 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Czas rozgrywki: w zależności od liczby osób 30-90 minut Liczba graczy: od 2 do 10 osób oraz prowadzący rozgrywkę |


Sketchnotka – notatka „Krajobraz wysokogórski Himalajów” wykonana w power point do edycji. Geografia 5; „Krajobrazy świata”
Miesiące – kolorowe plansze w formacie A4
Rozsypanki wyrazowe Scrambled Sentences: Passive Voice 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź