30 slajdów wraz z tytułowym. Różnorodne aktywności.
Jak można pracować z prezentacją?
– slajd 2 – prezentujemy słownictwo, proponujemy zabawę w ECHO: Nauczyciel czyta wyraz, uczniowie powtarzają uzgodnioną liczbę razy, za każdym razem ciszej
– slajdy 4-11: czego brakuje? Za każdym razem przedmioty pojawiają się w innej konfiguracji. Nie jest to typowe „What is missing?” znane z moich wcześniejszych materiałów, gdzie uczeń bazował na zapamiętaniu położenia obrazka – teraz musi przypomnieć sobie wszystkie elementy i zgadnąć, którego brakuje.
– slajd 12: przerywnik ruchowy – piosenka
– slajd 13: dla klasy 1, pytamy ile jest różowych pisanek, ile niebieskich itd.
– slajd 14: z założenia dla klasy 1, ale dla drugiej też może być
– slajdy 16-21: Materiał zachęcający do tworzenia zdań typu 'there is’ z przyimkami miejsca i słownictwem związanym z pomieszczeniami i przedmiotami w domu. W każdym pomieszczeniu ukryte są 1-3 wielkanocne obiekty, niektóre dość trudno zauważyć – na końcu prezentacji jest klucz odpowiedzi z zaznaczonymi przedmiotami.
Są też linki do gier online: Easter egg hunt, zdobienie pisanki, puzzle
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | Klasa 1 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | prezentacja |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


„Ortografia, Emocje i Aktywacja Mózgu z elementami neuroedukacji, integracji sensorycznej dla klas 1-3”
Rozwijające zadania dla młodzieży 4-8
Obserwacje mikroskopowe – klasa 5 – prezentacja
bardzo przydatne, dziekuję!!!
cieszę się bardzo i polecam <3