100 kart (8 kart na stronę) z pytaniami, które pozwolą Waszym uczniom sprawdzić, jak dobrze się znają 🙂
Karty drukujemy, wycinamy (przed wycięciem możemy je zalaminować, aby posłużyły nam długie lata) i wrzucamy do woreczka.
Uczniowie siedzą w kole i pierwszy wskazany przez nas uczeń wyciąga z woreczka jedną kartę. Odpowiada na znajdujące się na niej pytanie podając imię JEDNEGO wybranego ucznia ze swojej klasy, który również uczestniczy w tej grze. Jeżeli wybrany uczeń potwierdzi poprawność odpowiedzi, wówczas uczeń, który odpowiadał pozostaje w kole. Jeżeli odpowiedź była błędna, uczeń odpada z koła (ale wyłącznie poprzez odsunięcie się o ok. metr do tyłu). Następną kartę losuje kolejny uczeń zgodnie ze wskazówkami zegara.
Z biegiem gry uczniów w kole będzie coraz mniej, ale odpowiedzią na pytanie nadal może być imię ucznia, który odpadł już z koła.
UWAGA! Jeżeli uczeń odpowiadający na pytanie z karty nie wskaże żadnego ucznia, ponieważ – jego zdaniem – pytanie nie dotyczy żadnego jego kolegi / żadnej koleżanki z klasy, również pozostaje w grze, ale pod warunkiem, że żaden z uczniów nie podważy tej odpowiedzi.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Gra, gra dydaktyczna, gry językowe, poziom A1, poziom A2, poziom B1, poziom B2 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 13 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Flash 6 – Module 2 – vocabulary revision
English Class A2 Unit 3 Going on Holiday
Zagrożenia w sieci i cyberbezpieczeństwo – jak bezpiecznie korzystać z Internetu, AI i VR
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź