20 kart obrazkowych, na każdej dwa zwierzęta. Zadaniem ucznia jest nazwanie zwierzęcia, które ma ( I have ….a frog!), a następnie zapytanie, kto ma jego drugie zwierzę ( who has…a mouse?). Polecanko!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | angielski słownictwo, Gra, Ja mam... Kto ma..., różnorodność zwierząt, zabawa |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 10 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Co warto wykorzystać w opowiadaniu? Spis faktów z lektur, które warto użyć, by udowodnić znajomość.
Karta pracy – notatka graficzna – Masa a ciężar – siłą ciężkości + zadanie – fizyka
Quo vadis – fiszki do lektury
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź