Ja mam…. Kto ma? Historia cz.1

Materiał cyfrowy

Przedstawiamy karty „Ja mam – Kto ma?” z historii przygotowane specjalnie dla uczniów klas 4–5. To świetny sposób, aby w formie zabawy utrwalać najważniejsze postacie, wydarzenia i ciekawostki z dziejów Polski.

 

✅ rozwijają pamięć i spostrzegawczość,

✅ uczą pracy zespołowej,

✅ wprowadzają element rywalizacji i śmiechu,

✅ pozwalają poznać fakty historyczne bez nudnych definicji.

 

Idealne na lekcję, zajęcia dodatkowe czy powtórkę przed sprawdzianem.

 

👉 Dzięki grze uczniowie łatwo zapamiętają, że historia to nie tylko daty, ale też emocje, wybory i ludzie, którzy żyli kiedyś tak jak my – mieli swoje marzenia, troski i odwagę.

 

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6
Przedmiot Historia
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .png
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 7
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

wzrastaj.z.mb

Od 15 lat z pasją uczę historii, WOS i techniki, wierząc że edukacja to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także rozwijanie kompetencji, które zostają na całe życie. Od czasów pandemii szczególnie zainteresowała się wspieraniem dzieci w budowaniu odporności psychicznej i pewności siebie. Jestem trenerem TUS, co pomaga mi skutecznie wspierać uczniów w relacjach, komunikacji i radzeniu sobie z emocjami. Jako tutor w edukacji towarzyszę młodym ludziom w odkrywaniu ich mocnych stron i planowaniu ścieżki rozwoju osobistego. Prowadzę też zajęcia jako coach, pomagając uczniom wyznaczyć cele i konsekwentnie je realizować. W swojej pracy łączę elementy nauki, wychowania i rozwoju osobistego, tworząc bezpieczną przestrzeń do nauki i eksperymentowania. Wierzę, że każdy młody ma w sobie potencjał, który można wydobyć poprzez odpowiednie wsparcie.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *