Pomysł na to, jak poradzić sobie ze zmianami dotyczącymi omawiania „Quo vadis”. Moi uczniowie nie będą czytać całej powieści, jednak sporą jej część. Pomoże im chronologiczny spis fragmentów z pytaniami pomocniczymi, na które mają sobie odpowiadać podczas czytania. Tematy, które będą omawiane w klasie to przede wszystkim: przemiana Winicjusza, rządy Nerona, chrześcijanie a poganie.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Quo vadis |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Czas potrzebny na przeczytanie fragmentów lektury. |


Kodowanie, tłusty czwartek, donut z lukrem, klasa 4,5,6, rachunki pamięciowe
Wpisy do Dziennika – rewalidacja gotowce, przykłady, inspiracje
Kodowanie – prostopadłościan 
Recenzje
By Jak czytać on
Bardzo pomocny materiał
Dla 3 z 44 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
By Jak czytać "Quo vadis" po zmianie programowej? on
Konkretne wskazówki, dobry wybór rozdziałów, gotowy materiał do przedstawienia uczniom przed czytaniem lektury. Polecam.
Dziękujemy za Twoją opinię.
Dla 190 z 313 osób ta recenzja była pomocna.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź