Pomysł na to, jak poradzić sobie ze zmianami dotyczącymi omawiania „Quo vadis”. Moi uczniowie nie będą czytać całej powieści, jednak sporą jej część. Pomoże im chronologiczny spis fragmentów z pytaniami pomocniczymi, na które mają sobie odpowiadać podczas czytania. Tematy, które będą omawiane w klasie to przede wszystkim: przemiana Winicjusza, rządy Nerona, chrześcijanie a poganie.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Quo vadis |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Czas potrzebny na przeczytanie fragmentów lektury. |


Junior Explorer 6 – Unit 7 – krzyżówki – Przedmioty/Materiały/Kształt i inne cechy/Zakupy/Inne słówka
Darmowy E-Book
Egzamin ósmoklasisty – język angielski – liczenie wyrazów w pracy pisemnej 
Recenzje
By Jak czytać on
Bardzo pomocny materiał
Dziękujemy za Twoją opinię.
Dla 4 z 46 osób ta recenzja była pomocna.
By Jak czytać "Quo vadis" po zmianie programowej? on
Konkretne wskazówki, dobry wybór rozdziałów, gotowy materiał do przedstawienia uczniom przed czytaniem lektury. Polecam.
Dla 191 z 314 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź