Prezentacja 10 stron PDF + scenariusz zajęć
-Co to znaczy być zrozumianym?
-Komunikaty „Ty” i „Ja”
-Jak zbudować komunikat JA?
-Emocje- Jak je rozpoznawać?
-Potrzeby- co stoi za emocjami
-Co wpływa na nasz dobrostan?
-Jak zbudować poczucie własnej wartości?
-Jak mówić by inni nas słuchali?
Sprawdź również gazetkę Zapanuj nad emocjami:
Zapanuj nad emocjami!/Emocje – poznaj, nazwij zareaguj- GAZETKA
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Wychowanie do życia w rodzinie |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 11 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


„Kulturalnik Ucznia” – szkolny savoir-vivre w pigułce – 18 plansz A4
LEKTURY OBOWIĄZKOWE z kl. 7-8 – Karty do SMALL TALK – 252 pytania – 14 lektur – gra
Ekspresja genów – transkrypcja, translacja. Karta genów – portret genetyczny.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź