Dzięki tym kartom dzieci ćwiczą umiejętności społeczne. Zestaw zawiera 108 kart z pytaniami i zadaniami, które są podzielone na 6 kategorii: emocje, komunikacja, współpraca, rozwiązywanie konfliktów, empatia, samokontrola. Na zestaw składa się 15 stron do samodzielnego wydrukowania.
W zestawie znajdują się również karty KABOOM i BONUS, które urozmaicają grę i wprowadzają element niespodzianki.
Zastosowanie gry kaboom:
Karty drukujemy na sztywnych kartkach lub laminujemy. Wycinamy i wkładamy do pojemnika pytaniami do dołu. Dzieci po kolei losują kartę i wykonują zadanie (np. pokazują emocję, odpowiadają na pytanie, proponują rozwiązanie sytuacji społecznej). Wylosowanie KABOOM oznacza opuszczenie jednej kolejki. Wylosowanie BONUS daje dodatkowe losowanie pytania.
Gra toczy się do wyczerpania kart lub do ustalonego wcześniej limitu czasu (np. 10–15 minut). Wygrywa osoba, która zgromadzi najwięcej poprawnie wykonanych kart.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, do zalaminowania, emocje, Gra, gra dydaktyczna, grafika, gry językowe, Rewalidacja, scenariusz, TUS, zabawa, zadania, zadanie, zasady zachowania, zestaw |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 15 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Dzień jeża karty pracy w formacie pdf i jpg 19 szt.
Bilet wstępu na pierwszą lekcję języka polskiego.
Grafomotoryka – zestaw jesienny. Różnorodne aktywności i poziomy zaawansowania. 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź