Karta pracy >>Czytanie „Pana Tadeusza”<<

Materiał cyfrowy

Czytanie „Pana Tadeusza”

Zestaw do krytycznego (czytam i rozumiem) czytania lektury „Pan Tadeusz”. W zestawie fragmenty z ksiąg: I, II, IV, X, XI, XII. Z każdej księgi fragmenty do czytania oraz pytania sprawdzające poziom rozumienia tekstu, analityczne oraz interpretacyjne. 

Dzięki temu zestawowi można wraz z uczniami przejść przez całą lekturę „Pan Tadeusz”. 

Można stosować jako uzupełnienie pracy z lekturą, zestaw do pracy własnej. Na bazie tekstów można zbudować cykl lekcji poświęconych omówieniu lektury.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 31 - 40
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Na jeden fagment + pytania można poświęcić 45 minut.

Małgorzata

Jestem nauczycielem języka polskiego z ponad ośmioletnim stażem. Pracuję w szkole podstawowej i w liceum - głównie ze starszymi klasami.Po "godzinach" zajmuje się tworzeniem materiałów i przygotowywaniem uczniów prywatnych do E8 i matur. Szukam inspiracji w życiu codziennym i przenoszę je na swoje lekcje i do swoich materiałów. Dążę do tego, aby uczniowie potrafili prowadzić literacki dialog - szukali tropów, odniesień i wiedzieli, dlaczego coś lub ktoś pojawia się w dziele i jakie niesie za sobą przesłanie.Moje materiały są autorskie, tworzę je, wzorując się na schematach zadań z E8 i matury z języka polskiego. W tworzeniu 0brazów najczęściej pomaga mi sztuczna inteligencja 😉 Zachęcam do odwiedzania mojego sklepu i znajdowania w nim nie tylko materiałów, ale i inspiracji 😉Cieszę się, że tu jesteś! Miło Cię gościć!

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *