Wyobraź sobie lekcję, w której uczniowie nie tylko czytają tekst, ale zaczynają rozmawiać o nim jak o własnym doświadczeniu.
Każda karta ćwiczeń staje się zaproszeniem do refleksji: „Co czuję?”, „Co myślę?”, „Jak to uzasadnię?”. Zamiast ciszy w klasie pojawia się dialog, argumenty i emocje.
Dzięki kartom:
-
młodzi ludzie uczą się myśleć samodzielnie,
-
odkrywają, że ich głos ma znaczenie,
-
a nauczyciel zyskuje narzędzie, które pozwala widzieć postępy i potrzeby uczniów w czasie rzeczywistym.
To nie są zwykłe ćwiczenia. To most między literaturą a życiem codziennym, między emocjami a logiką, między szkołą a przyszłością.
Komplet 50 kart sprawia, że każdy uczeń w klasie może zabrać głos i poczuć się ważny. To inwestycja w pewność siebie, komunikację i świadome uczestnictwo w świecie.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, długie formy wypowiedzi, do zalaminowania, egzaminósmoklasisty, jezykpolski, rozprawka |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 41 - 50 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Poznajemy i opisujemy pogodę – krzyżówka klasa 4
Ćwiczymy argumentowanie i utrwalamy treść lektur- karty lekturowe koncentrujące się na odbiorze czytelnika. Level 7
Pakiet materiałów na uroczystość z okazji Dnia Niepodległości pt.: ” Zegar z Mazurkiem Dąbrowskiego.” 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź