Dwie kodowanki – w jednej trzeba zdecydować, przy których numerach stoją nieodmienne części mowy i je zamalować, tak samo w drugiej, ale zamalowuje się numery, przy których stoją przymiotniki. Pokolorowane pola dadzą rozwiązanie – trzyliterowy napis. Bardzo zajmuje dzieci, ćwiczy nie tylko znajomość części mowy.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | części mowy, do zalaminowania, jezykpolski, karta pracy, kodowanie, kodowanka, kolorowanka, przyimki, przymiotnik, przysłówek, spójniki, wykreślanka |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Alfabet – wklejki do zeszytu z modelami głoskowymi
Dzielenie pisemne przez liczbę jednocyfrową/Karta pracy/Klasa 4 SP./ Klasa 5 SP./ Klasa 6 SP.
„Kajko i Kokosz. Szkoła latania” – STACJE ZADANIOWE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź