Kryteria do wypowiedzi argumentacyjnej (pisemnej) na języku polskim – liceum/technikum

Materiał cyfrowy

Kryteria do pisania wypowiedzi pozwalają na usystematyzowanie kluczowych elementów, które powinna zawierać wypowiedź o charakterze argumentacyjnym.

Kryteria są utworzone w formie tabeli. Każde kryterium na określoną ocenę zostało oddzielone odpowiednim kolorem. Skala kryteriów jest punktowa, od 1 do 6 i została stworzona do wstępu, rozwinięcia i zakończenia oraz do elementów, które należy zachować w całej wypowiedzi pisemnej. Została użyta czcionka ARIAL

Kryteria realizują zapis z Podstawy Programowej (z dnia 28 czerwca 2024 r.) na lekcjach języka polskiego do szkoły ponadpodstawowej w celach szczegółowych, w kategorii – tworzenie wypowiedzi | mówienie i pisanie:
– Uczeń tworzy spójne wypowiedzi w następujących formach gatunkowych: wypowiedź o charakterze argumentacyjnym.


Mimo to polecam używać ich nie tylko na tym etapie kształcenia.

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 2
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Joanna Lenik

Podobno magik nie zdradza swoich sztuczek. Daleko mi do magika, albo do czarownicy (mam nadzieję). Nie zależy mi na tajemnicach, tylko na tym, by moi uczniowie i uczennice odczuwali ciekawość poznawania świata. Jeśli jesteś na tym profilu, to oznacza że w jakimś stopniu i Ciebie zaciekawiłam. Dziękuję <3       

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/joanna-l-851953239/
Useme: https://useme.com/pl/roles/contractor/joanna-lenik,357010/

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *