Lekcja poświęcona opisowi miejsca- Akademia Pana Kleksa

Materiał cyfrowy

Pakiet materiałów zawiera wszystko, co potrzebne do opisu miejsca na podstawie Akademii Pana Kleksa. Można tu znaleźć:

  • cel i nacobezu,
  • kartę pracy do opisu miejsca z podpowiedziami dla uczniów, jakie elementy umieścić,
  • grę Czółko, od której można zacząć lekcję, aby przypomnieć elementy, z których składa się Akademia,
  • bank słówek potrzebnych do opisu miejsca: przymiotniki, wyrazy nazywające związki przestrzenne,  wyrazy nazywające atmosferę i czasowniki.
  1. Karta pracy do opisu zawiera podpowiedzi w formie pytań dotyczące tego, co uczeń powinien zawszeć we wstępie, rozwinięciu i zakończeniu.
  2.  Gra Czółko pt. Wszystko, co należy wiedzieć o Akademii zawiera:
    • Komponenty gry.
    • Opis kart.
    • Cel gry.
    • Zasady gry.
    • Opis wariantu podstawowego.
    • Opis wariantu rozszerzonego.
    • Szczegółowy opis kart trybu.
    • 6 kart trybu.
    • 24 karty haseł.

    Życzę wspaniałej przygody edukacyjnej

    Pozdrawiam

    Za_Inspiruj_Się

    pt. Wszystko, co należy wiedzieć o Akademii. Materiał zawiera:

    • Komponenty gry.
    • Opis kart.
    • Cel gry.
    • Zasady gry.
    • Opis wariantu podstawowego.
    • Opis wariantu rozszerzonego.
    • Szczegółowy opis kart trybu.
    • 6 kart trybu.
    • 24 karty haseł.

    Do całości dodany jest fragment „Akademii Pana Kleksa”, z którym uczniowie powinni się zapoznać przed lekcją. 

    Grę Czółko zalecam na początku lekcji, a następnie uczniowie przystępują do wykonania zadania w ramach którego budują Akademię. Mogą to zrobić w wybranych sposobach , ale w karcie jest propozycja lektury w pudełku lub budowy z klocków lego. Dzięki grze uczniom łatwiej jest zapamiętać, co powinno znaleźć się w Akademii, a do tego zadanie ich bardzo angażuje. 

    Życzę wspaniałej przygody edukacyjnej

    Pozdrawiam

    Za_Inspiruj_Się

     

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6
Przedmiot Język polski
Dokumenty .docx
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Za_Inspiruj_Się

Jestem trenerką, coachem, nauczycielką jez. polskiego w szkole podstwowej, a także egzaminatorką OKE w zakresie jęz. polskiego. Pracuję również jako wykładowca . Specjalizuję się w myśleniu krytycznym, wspomaganiu w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych, The Coaching Maps i treningu umiejętności społecznych. Jestem autorką trzech kursów internetowych z wykorzystania narzędzi krytycznego myślenia dla nauczycieli jęz. polskiego. Jestem mentorką w programie Szkoły Uczącej się pn. Ok Zeszyt.
Dzieliłam się swoim doświadczeniem podczas I Kongresu TOC w Gdańsku nt. Od krytycznego myślenia do kreatywnych rozwiązań i podczas Międzynarodowego Kongresu Myślenia Krytycznego w Gdańsku oraz podczas V Forum Oświatowego w Szczecinie. Jestem autorką scenariuszy z jęz. polskiego dla kl. VII oraz kart pracy dla kl. IV z jęz. polskiego do nowego cyklu podręczników WSIP. Stworzyłam również cykl szkoleń i materiałów dla nauczycieli w zakresie oceniania motywującego, myślenia krytycznego, marketingu lekturowego, zadań edukacyjnych, nowoczesnych technologii.
Na co dzień jestem nauczycielem praktykiem wykorzystującym na swoich lekcjach metody, narzędzia techniki rozwijające kompetencje kluczowe u uczniów. Wspólnie osiągamy wysokie wyniki z jęz. polskiego na egzaminach ósmoklasisty. Lubię swoją pracę, bo przynosi mi dużo radości. Lubię tworzyć materiały dla swoich uczniów , bo dzięki temu widzę ich radość , zaangażowanie i wdzięczność. Tym samym chcę się dzielić z innymi.
Zapraszam też na moją stronę na facebooku: https://tiny.pl/dxh74

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *