Co tu znajdziesz?
Planszówki
– z liczbami 5 – 15 – 50 – 55 zapisanymi cyframi / liczbami – nie słownie,
– fonetyczny zapis,
– pola specjalne, które podsycą emocje.
Czego się nauczysz?
Czterech cyfr, które często się mylą. Lepiej je odróżniać, żeby nie popełnić gafy i nie powiedzieć, że ma się lat 15, kiedy masz już 50. Kiedy podasz zły numer domu też możesz nie doczekać się listu albo znajomej/go, z którym umówiła/eś się na piątą.
Co otrzymasz?
– bord = 1 plik PDF, 1 str. – 1x planszówka,
Jak grać?
a. powiedz jaka liczba widnieje na polu, na którym stanę/ą-ł-a/e-ś,
b. wykonaj dodatkową akcję, jeśli zatrzymasz się na polu specjalnym.
Jak wykorzystać inaczej?
– przeliteruj wyraz,
– podaj poprzednią / kolejną liczbę,
– wymień (dwie/cztery) poprzednie / kolejne liczby,
– podaj (co trzecią/piątą) poprzednią / kolejną liczbę,
– do podanej liczby dodaj (trzy / dziesięć),
– powiedz, ile trzeba dodać do podanej liczby, żeby wyszło (pięćdziesiąt / sto),
– pomnóż podaną liczbę razy (dziesięć / sto),
– dodaj rzeczownik (np. 20 boys),
– ułóż zdanie z podaną liczbą w dowolnym czasie,
– stwórz zdanie z podaną liczbą w konkretnym czasie,
– zbuduj z podaną liczbą konkretny rodzaj zdania – twierdzenie, przeczenie, pytanie.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Angielski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | egzaminósmoklasisty, Gra, gra planszowa, liczby, liczebnik, poziom A1 |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź