Uczniowie bardzo lubią niespodzianki. W materiale znajduje się 27 losów z ukrytymi pod kodem QR niespodziankami dla uczniów, które mogą wykorzystać w dowolnym momencie na naszych lekcjach m.in. Dodatkowy punkt na kartkówce, podpowiedź nauczyciela, 5 minut z zeszytem na kartkówce, ocena o stopień wyższa z kartkówki, czy BONUS – czyli nagroda którą samy wybierają spośród wszystkich pozostałych do akceptacji.
Przy większej liczbie uczniów materiał należy powielić więcej razy, wszak wygrane mogą się powtarzać.
Gotowe losy w formacie PDF (9 na jednej stronie A4) do wycięcia.
Losy można również wykorzystać jako nagrody za aktywność tygodniową, miesięczną lub dodatkowe aktywności na niemal każdym przedmiocie.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Gra, jezykpolski, matematyka, Motywacja |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Gra planszowa „Akademia Pana Kleksa”
Dziennik Praktyk Przygotowanie pedagogiczne – nauczyciele przedmiotów ogólnokształcących (szkoła podstawowa i ponadpodstawowa) 150 godzin
Gra planszowa – „BIO-WYPRAWA: Tropem Życia” – podsumowanie działu tłuszcze, cukry, białka.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź