Matematyczny Mecz (działania pisemne lub ułamki zwykłe i dziesiętne). Wyzwanie matematyczne na Dzień Chłopaka, Dzień Sportu.

Materiał cyfrowy

Matematyczny mecz o złote piłki to wyzwanie, które możesz wykorzystać z okazji Dnia Chłopaka, Dnia Sportu lub w każdym dowolnym dniu w roku w klasach 4-8.

Wyzwanie do wyboru w 2 wersjach: działania pisemne oraz działania na ułamkach dziesiętnych i ułamkach zwykłych. 

Uwaga, uwaga! Wchodzimy na boisko, gdzie matematyka sport spotyka! Na matematycznej murawie rozsypały się piłki i tutaj pojawia się wyzwanie dla Was. 

Kto zdobędzie więcej złotych piłek? Czy to chłopacy pokażą mistrzowską formę? A może dziewczyny udowodnią, że to one mają lepszą taktykę i spryt?

Bilety możesz wydrukować i rozdać przed lekcją.

Zawarta dodatkowa opcja – projekt Math & Art.

Produkt zawiera (pliki do pobrania):

– Edytowalna wersja w PowerPoint™.

– Wersja do druku w PDF + przykład ukończonego wyzwania.

Może Cię również zainteresować:

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 6
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Inspire Math Matematyka

Jestem nauczycielką matematyki, która mnie fascynuje i jest moją pasją. Prowadzę lekcje logiki i projekty matematyczne. Co roku biorę udział w kilku konferencjach australijskich i amerykańskich, z których czerpię mnóstwo inspiracji na kreatywne metody nauczania.

Tworzę matematyczne materiały edukacyjne dla nauczycieli z całego świata (USA, Australia, Włochy, Indie, Polska). Głównie skupiam się na amerykańskim stylu nauczania, czyli na grywalizacji, nauczaniu projektowym, zastosowaniu matematyki w życiu codziennym, nauczaniu przez odkrywanie oraz na połączeniu matematyki ze sztuką.

Prowadzę grupę dla nauczycieli i bloga matematycznego na Facebooku i Instagramie - Inspire Math Matematyka, na którym znajdziecie wiele pomysłów na „inne” lekcje matematyki, nauczanie projektowe skupiające się na kompetencjach przyszłości i matematykę po angielsku.

Jestem ambasadorką portalu Zlotynauczyciel.pl i członkiem Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. 

Prowadzę warsztaty i webinary dla nauczycieli oraz występuję jako prelegentka na różnych konferencjach, m. in. Krajowe i Regionalne Konferencje SNM, Konferencja EMPATYCZNA EDUKACJA, Ogólnopolska Konferencja „Grywalizacja w edukacji”, IX Międzynarodowa konferencja „Innowacyjne rozwiązania w edukacji” organizowana przez EduMagic (Rumunia), Międzynarodowa konferencja dot. dydaktyki matematyki CME’24.

Jestem trenerką w NODN Progresfera oraz trenerką metody „Myślącej klasy” (BTC) w Szkole Edukacji Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności i Uniwersytetu Warszawskiego.

Zajęłam II miejsce w konkursie Edukacja Jutra 2023 Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju na najlepszy scenariusz zajęć popularyzujący wiedzę z zakresu przedsiębiorczości. Brałam udział w Szkole Prototypowania „STEAM” – 5-dniowe warsztaty tworzenia pomocy naukowych skoncentrowane na rozwijaniu kompetencji XXI wieku, w tym m.in. kreatywności i współpracy organizowane w ramach programu „Nauka dla Ciebie” Centrum Nauki Kopernik.

Więcej na moim blogu: inspire-math.com.

Recenzje

  • Wartościowe

    Atrakcyjny materiał. Uczniowie zadowoleni i chętni do pracy.

    Dla 9 z 20 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • matematyczny mecz

    super zabawa

    Dziękujemy za Twoją opinię.

    Dla 9 z 23 osób ta recenzja była pomocna.

  • mistrzostwo

    Super rozgrywka i emocje. U mnie wygrały dziewczyny.

    Dla 18 z 37 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • Napisz recenzję

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *