Materiał zawiera jedenaście gier typu memory przeznaczonych dla młodszych uczniów. Wszystkie gry obejmują zakres liczbowy od 1 do 10. Każdy zestaw dwudziestu kart przedstawia inny sposób zapisywania lub obrazowania liczb, na przykład za pomocą: pola dziesiętnego, cyfr, osi liczbowej, klocków z Numicon, zegara czy kostek do gry.
Grafika: licencja Canva
Inspiracja: matematyka singapurska, Numicon
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Gra, gra dydaktyczna, liczby, liczby całkowite, matematyka, matematyka podstawa, zegar, znaki rzymskie |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Prezentacja multimedialna w genial.ly „Jak przygotować napój izotoniczny?- zajęcia kulinarne. Edukacja zdrowotna. Klasa 7. Dział „Nasze odżywianie”.
Matematyczny labirynt – powrót do szkoły
Charakterystyka bohatera noweli B.Prusa „Katarynka” 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź