Metoda „Czas w Kręgu”
Z przyjemnością przedstawiam nowy produkt – szczegółowy schemat wraz z opisem metody „Czas w Kręgu”. Jest to wyjątkowa propozycja dla wszystkich, którzy pragną wprowadzić „więcej ucznia” na swoich lekcjach, a jednocześnie pogłębić relacje w klasie.
Co zawiera materiał?
Szczegółowy przewodnik po metodzie, który krok po kroku wprowadzi Cię w tajniki prowadzenia lekcji wg opisanej metody.
Dlaczego warto mieć ten produkt?
§ Metoda „Czas w Kręgu” umożliwia pogłębianie więzi z innymi poprzez otwartą i szczerą komunikację.
§ Ten sposób pracy sprawia, że to uczeń pracuje, poszukuje, odkrywa, myśli , współpracuje, a nauczyciel jest tylko moderatorem pracy.
§ Praca tą metodą sprzyja autorefleksji, lepszemu rozumieniu swoich emocji i myśli, co przyczynia się do osobistego rozwoju.
§ Regularne praktykowanie tej metody w pracy z uczniami może prowadzić do zacieśnienia współpracy i budowania zaufania w zespole.
§ Dzięki tej metodzie znajdziesz chwilę na zatrzymanie się z uczniami w codziennym biegu, co pomoże Wam zredukować stres i jednocześnie refleksyjnie podejść do omawianego tematu.
Nie zwlekaj, wprowadź metodę „Czas w Kręgu” do swojej pracy z uczniami i doświadcz korzyści, jakie niesie za sobą harmonijna komunikacja i głębsze relacje z innymi.
Chcesz cały scenariusz pracy tą metodą, wejdź tu: Scenariusz lekcji integracyjnej
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Akademia Pana Kleksa, analiza i interpretacja, asertywność, boże narodzenie, Chłopcy z Placu Broni, ćwiczenia, Cyprian Kamil Norwid, Czesław Miłosz, człowiek a środowisko geograficzne, czytanie, depresja, dwudziestolecie międzywojenne, egzaminósmoklasisty, ekologia i ochrona środowiska, emocje, gra dydaktyczna, jezykpolski, Juliusz Słowacki, Kajko i Kokosz, kamienie na szaniec, Katarynka, konspekt, konspektyzajęć, Latarnik, lektury, lektury obowiązkowe, literatura wojny i okupacji, Mały Książę, metody aktywne, poradnik, Quo vadis, religia, religijność, renesans |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź