Metoda „Czas w Kręgu”
Z przyjemnością przedstawiam nowy produkt – szczegółowy schemat wraz z opisem metody „Czas w Kręgu”. Jest to wyjątkowa propozycja dla wszystkich, którzy pragną wprowadzić „więcej ucznia” na swoich lekcjach, a jednocześnie pogłębić relacje w klasie.
Co zawiera materiał?
Szczegółowy przewodnik po metodzie, który krok po kroku wprowadzi Cię w tajniki prowadzenia lekcji wg opisanej metody.
Dlaczego warto mieć ten produkt?
§ Metoda „Czas w Kręgu” umożliwia pogłębianie więzi z innymi poprzez otwartą i szczerą komunikację.
§ Ten sposób pracy sprawia, że to uczeń pracuje, poszukuje, odkrywa, myśli , współpracuje, a nauczyciel jest tylko moderatorem pracy.
§ Praca tą metodą sprzyja autorefleksji, lepszemu rozumieniu swoich emocji i myśli, co przyczynia się do osobistego rozwoju.
§ Regularne praktykowanie tej metody w pracy z uczniami może prowadzić do zacieśnienia współpracy i budowania zaufania w zespole.
§ Dzięki tej metodzie znajdziesz chwilę na zatrzymanie się z uczniami w codziennym biegu, co pomoże Wam zredukować stres i jednocześnie refleksyjnie podejść do omawianego tematu.
Nie zwlekaj, wprowadź metodę „Czas w Kręgu” do swojej pracy z uczniami i doświadcz korzyści, jakie niesie za sobą harmonijna komunikacja i głębsze relacje z innymi.
Chcesz cały scenariusz pracy tą metodą, wejdź tu: Scenariusz lekcji integracyjnej
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Akademia Pana Kleksa, analiza i interpretacja, asertywność, boże narodzenie, Chłopcy z Placu Broni, ćwiczenia, Cyprian Kamil Norwid, Czesław Miłosz, człowiek a środowisko geograficzne, czytanie, depresja, dwudziestolecie międzywojenne, egzaminósmoklasisty, ekologia i ochrona środowiska, emocje, gra dydaktyczna, jezykpolski, Juliusz Słowacki, Kajko i Kokosz, kamienie na szaniec, Katarynka, konspekt, konspektyzajęć, Latarnik, lektury, lektury obowiązkowe, literatura wojny i okupacji, Mały Książę, metody aktywne, poradnik, Quo vadis, religia, religijność, renesans |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Plan rozwoju zawodowego nauczyciela wspomagającego
ALFABET KARTY DO KOLOROWANIA, ALPHABET, ANGIELSKI, FLASHCARDS, FISZKI
Bilety wstępu na matematykę w roku szkolnym 2025/2026
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź