Międzynarodowy dzień Osób z Niepełnosprawnością. Savoir – vivre.
Dla kogo:
- uczniowie szkoły podstawowej
- uczniowie szkoły ponadpodstawowej
Jak możesz wykorzystać ten materiał?
- jako element gazetki ściennej
- na zajęcia z wychowawcą jako wsparcie do omawiania tematu niepełnosprawności
- na zajęcia rewalidacyjne
Godzina wychowawcza
– możesz poprosić uczniów o napisanie savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością (burza mózgów, w grupach, w parach, indywidualnie – jak wolisz)
– pokazać im ten materiał jako przykład / pokazać na zakończenie ich pracy jako podsumowanie
Plik – pdf, 2 strony.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
| Klasa/wiek | Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Godzina wychowawcza, karta pracy, konspekt, konspektyzajęć, Pedagog specjalny, Rewalidacja, scenariusz |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Czytanie ze zrozumieniem
GAZETKA JESIENNEGO WSPARCIA OD PEDAGOGA
Lokaty bankowe – klasa 8
Recenzje
By Karolina on
Super przydatne materiały…
Dziękujemy za Twoją opinię.
Dla 119 z 249 osób ta recenzja była pomocna.
By Agnieszka on
Super
Dla 134 z 265 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź