Moc klasowych emocji
Innowacja zgodna z kierunkami polityki oświatowej MEN na bieżący rok szkolny!
Dla wychowawców klas 4-8, pedagogów, specjalistów.
Czy w Twojej klasie uczniowie mają problem z przeżywaniem emocji? Czy czasem trudno im się opanować, a innym razem wyjść ze skorupy?
Czy relacje klasowe warto by było poprawić?
Innowacja ta zawiera historie z życia uczniów, które są inspiracją do pracy z daną emocją, ćwiczenia, scenariusze zajęć do przeprowadzenia z uczniami na lekcjach, scenki dramowe i wiele innych, ciekawych propozycji.
Jest 5 modułów, a w nich 5 emocji lub stanów: złość, wstyd, nietolerancja, poczucie własnej wartości, napięcie. Można ją przeprowadzić w ciągu roku szkolnego albo na jedno półrocze. Każdy moduł można przeprowadzić na jednej lekcji lub na dwóch, bo ćwiczeń i zadań dla uczniów do każdego modułu wystarczy na dwie godziny lekcyjne, ale można potraktować wybiórczo i zrobić na jednej lekcji.
Założenie jest, by innowacja była wprowadzona w dogodnym czasie, np. raz w tygodniu lub raz w miesiącu. Od tego będzie zależało, czy czas realizacji będzie 5 tygodni, czy 5 miesięcy.
Jest napisana przez nauczycielki z ponad 30 letnim doświadczeniem w pracy z uczniami.
Jest także relaksacja dostosowana do dzieci, którą można bez problemu przeprowadzić w klasie.
Jest certyfikat dla nauczyciela i dyplomy dla uczniów.
Innowacja jest zgodna z priorytetami MEN na bieżący rok. Może też być właściwym punktem w planie rozwoju nauczyciela robiącego awans.
Na pewno daje korzyści w postaci ciekawych zajęć, uczących dzieci i młodzież przeżywać emocje.
Innowacja zawiera pełną dokumentację (także sprawozdanie końcowe).
W każdym module znajdują się historie z życia uczniów, propozycje zabaw dramowych i karty pracy.
Innowacja przeznaczona na 5 lub 10 godzin lekcyjnych. Można zrealizować w ciągu jednego półrocza na godzinie z wychowawcą.
Liczba stron: 91.
Tutaj możesz zobaczyć fragment:
https://drive.google.com/file/d/1igS0t5v3O8t7m50701VGZ9h5ycmb8L1v/view?usp=sharing
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Materiały na zajęcia wychowawcze |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | asertywność, bajki, bezpieczeństwo, Edukacja zdrowotna, emocje, Godzina wychowawcza, moc, opowiadanie, Rewalidacja |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 90 - 100 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Mikołajki na języku polskim, lekcja mikołajkowa, stacje zadaniowe, stanowiska klasy 7-8
Praca własna z Konstytucją RP – karta pracy
Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty (E8) z języka polskiego w 2025 r. – arkusz kalkulacyjny, wzór raportu, szablon prezentacji na radę pedagogiczną 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź