Mucha! ?
Sprawdzi się na zajęciach indywidualnych, zabawie z dzieckiem w domu i w klasie też.
? Zadaniem dziecka jest podążanie za słownymi instrukcjami i powiedzenie na głos „stop” (lub innego ustalonego hasła), gdy mucha wyjdzie za planszę.
– używamy komend: mucha idzie w dół, w górę, w lewo, w prawo ➡️⬅️⬆️⬇️
– na początku mówimy wolno, potem coraz szybciej
– na początku dziecko może używać wskaźnika lub palca żeby poćwiczyć orientację przestrzenną, potem już tylko śledzenie muchy oczami i wyobrażanie sobie trasy
– kwadrat 3×3 jest bardzo prosty, dla ekspertów zwiększamy trudność do 9×9(dodając liczby (2 w lewo, 3 w dół) lub przeszkody na trasie
Udanej zabawy!
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
Klasa/wiek | 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2 |
Przedmiot | Terapia dysleksji |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Gra |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź