Pięć stron kart, poświęconych nieodmiennym częściom mowy. Uczniowie mogą grać w parze lub małych grupach. Czytająca osoba zadaje pytanie według prostego schematu, możliwe odpowiedzi zawierają tylko nieodmienne części mowy. Dzięki temu uczniowie od razu utrwalają, które słowa są nieodmienne. Poprawna odpowiedź znajduje się pod pytaniem, uczy się więc odpowiadający i zadający pytanie. Można wydrukować z nadrukowanym moim logo, ale absolutnie nie jest to konieczne 🙂
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | części mowy |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 6 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | W grę może grać uczeń-uczeń, uczeń-rodzic, uczeń-nauczyciel |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Ocena efektywności pomocy PP. Ulotka.
Życie w jeziorze. Kolorowa karta pracy – klasa 4
Polonistyczny tribond 
Recenzje
By Aleksandra on
Bardzo się cieszę, że cos takiego powstało. Wykorzystam na wiele sposobów!
Dziękujemy za Twoją opinię.
Dla 65 z 104 osób ta recenzja była pomocna.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź