- nauczyciel potrzebuje: ksero lub drukarkę, ewentualnie laminarkę
- uczeń potrzebuje: nic
-
CEL GRY: utrwalania odczytywania ułamków dziesiętnych do 3 miejsc po przecinku.
-
WIEK GRACZY: od klasy 4
-
INSTRUKCJA:
Plik zawiera 24 karty, polecam zalaminować je po wydrukowaniu, dłużej posłużą.
Rozdaj uczniom po jednej karcie. Zaczyna wybrana osoba, która czyta zawartość swojej karty, np. Ja mam 4 i 34 setne. Kto ma siedem całych i pięć dziesiątych? Osoba, która usłyszy swój ułamek, odczytuje go jeszcze raz i pyta: kto ma…?
Gra powinna “zatoczyć koło” i wrócić do pierwszej osoby.
- W wersji jednoosobowej można układać karty na zasadzie domina.
GALERIA | Brakujący załącznik |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Gra, gra dydaktyczna, Ja mam... Kto ma..., ułamki dziesiętne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 15 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź