- nauczyciel potrzebuje: ksero lub drukarkę, ewentualnie laminarkę
- uczeń potrzebuje: nic
-
CEL GRY: utrwalania odczytywania ułamków dziesiętnych do 3 miejsc po przecinku.
-
WIEK GRACZY: od klasy 4
-
INSTRUKCJA:
Plik zawiera 24 karty, polecam zalaminować je po wydrukowaniu, dłużej posłużą.
Rozdaj uczniom po jednej karcie. Zaczyna wybrana osoba, która czyta zawartość swojej karty, np. Ja mam 4 i 34 setne. Kto ma siedem całych i pięć dziesiątych? Osoba, która usłyszy swój ułamek, odczytuje go jeszcze raz i pyta: kto ma…?
Gra powinna “zatoczyć koło” i wrócić do pierwszej osoby.
- W wersji jednoosobowej można układać karty na zasadzie domina.
Ostatnio przeglądane materiały
-
Zestaw sketchnotek i kart pracy + gratisowe linki do prezentacji multimedialnych niekomercyjnych wykonanych w genial.ly do indywidualnego pobrania i użycia do celów niekomercyjnych. Biologia 8, „Ekologia”
-
„QUO VADIS” – układanka – puzzle – egzamin – powtórka
-
DOPAMINA – Hormon nagród i motywacji GAZETKA
| GALERIA | Brakujący załącznik |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Gra, gra dydaktyczna, Ja mam... Kto ma..., ułamki dziesiętne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź