Odkrywamy moc dobrych relacji – ebook dla nauczycieli klas 1-3

Materiał cyfrowy
 
 
Scenariusze lekcji o relacjach dla klas 1-3.
Dla wychowawców, nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, pedagogów, psychologów.
Dobre relacje w klasie to podstawa! Ale co zrobić, gdy:
* Niektóre dzieci czują się samotne i nie potrafią nawiązać przyjaźni?
* Pojawiają się kłótnie i trudności w zgodnej zabawie?
* Nieśmiałe dziecko nie ma odwagi się odezwać, a inne dominuje grupę?
* Ktoś czuje się niesprawiedliwie traktowany i trudno mu się z tym pogodzić?
Mamy na to sposób!
Zestaw 10 gotowych scenariuszy lekcji o relacjach – z opowiadaniami, kartami pracy, ćwiczeniami grupowymi i indywidualnymi. Każda lekcja to pełna dokumentacja (cele, metody, formy pracy) oraz angażujące aktywności dostosowane do wieku dzieci.
Scenariusze można realizować pojedynczo lub jako cykl zajęć budujących dobrą atmosferę w klasie.
Idealne na godziny z wychowawcą, lekcje koleżeńskie, zajęcia z pedagogiem , psychologiem i obserwacje dyrekcji.
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Materiały na zajęcia wychowawcze
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 101 lub więcej
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Aleksandra Tkocz

Mamy e-MOC-je to nazwa naszego projektu edukacyjnego, który obejmuje materiały dla nauczycieli. Autorkami są nauczycielka języka polskiego i wychowania do życia w rodzinie z ponad 30-letnim stażem pracy w zawodzie - Aleksandra Tkocz oraz nauczycielka nauczania wczesnoszkolnego i wychowania do życia w rodzinie oraz pedagog specjalny i oligofrenopedagog, także z ponad 30-letnim stażem - Teresa Ochojska. Absolwentki pozytywnej psychologii studiów podyplomowych o kierunku: trener umiejętności psychospołecznych. Autorki i współautorki wielu innowacji pedagogicznych z tematyki dotyczącej  pracy z emocjami dzieci, poprawy relacji społecznych w środowisku szkolnym, dydaktyki języka polskiego, dydaktyki nauczania wczesnoszkolnego.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *