Ostrosłupy – zadania z kodami QR + prezentacja

To, co warto wiedzieć przed wykorzystaniem pobranego przez Ciebie materiału edukacyjnego :

Dla kogo:
Uczniów szkół podstawowych (klasa 8)

Przeznaczenie:
Na lekcję, na której rozwiązujemy zadania z ostrosłupów (pole powierzchni, objętość, wysokości, wykorzystanie twierdzenia Pitagorasa)
Na zastępstwa.
Do pracy grupowej lub samodzielnej

Zestaw zawiera:
Karta pracy dla ucznia w dwóch wersjach (jedna z rzutami brył, druga bez) + osobny plik dla ucznia
Dwie wersje zadań (zapisane w kodach QR lub normalnie)
Prezentacja do wyświetlania uczniom na lekcjach zdalnych
Odpowiedzi do zadań
Instrukcję wykonania zadania

Podczas lekcji zdalnych można wkleić kolejne zadania na np. Jamboard (jedno zadanie na jednej stronie). Uczniowie mogą rozwiązywać zadania samodzielnie, można też stworzyć grupy 2-4 osobowe, wtedy każda grupa pracuje w osobnym pokoju/spotkaniu w Google meet.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *