Materiał zawiera 24 karty do gry „Ja mam… Kto ma…” ułożonej do treści utworu „Pan Tadeusz”. Zabawa jest atrakcyjnym sposobem na wprowadzenie bądź utrwalenie zagadnień związanych z tą lekturą. Oprócz 24 pełnych kart jest też zestaw 8 pustych ramek, by można było dopasować grę do liczebności większej klasy.
Zasady gry:
Uczestnicy siadają (stoją) w kręgu. Każde dziecko otrzymuje jedną kartę. Następnie wybieramy osobę, która zacznie odczytywać informacje ze swojej karty. Np. Uczeń 1 odczytuje „Ja mam: autor „Pana Tadeusza”. Kto ma syn Jacka Soplicy? ” Pozostali uczniowie muszą być czujni, gdyż teraz musi odezwać się osoba, która ma „Tadeusz Soplica” na swojej karcie (taką opcję ma tylko Uczeń 2). Osoba, która ma taki
zapis na swojej karcie odczytuje dane ze swojej karty „Ja mam Tadeusz Soplica. Kto ma córka Ewy Horeszkówny ?”. Następnie Uczeń 3, który ma na karcie odpowiedź na zadane pytanie, odczytuje ją.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Adam Mickiewicz, Gra, gra dydaktyczna, Ja mam... Kto ma..., lektury obowiązkowe, Pan Tadeusz |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Zakupiłam z ciekawości….. Z jednej strony, brak karty Start i Stop, co pozwoliłoby na modyfikację, jednak plik nieedytowalny i nie można dołożyć kolejnych kart.
Dzień dobry.
Dziękuję za podzielenie się opinią.
W materiale zamieściłam karty, wśród których jest karta startowa i końcowa, proszę sprawdzić ponownie wszystkie pobrane karty.
Być może jako pierwszy otworzył się środkowy plik, który nie będzie miał „startu” i „końca”? Co do możliwości edycji – w materiale jest plik z pustymi kartami, które można edytować za pomocą odpowiednich aplikacji webowych dostępnych w sieci.
Sama wielokrotnie wykorzystywałam.grę w pracy z młodzieżą – aktywność była płynna i bezproblemowa.