Karta pracy pozwala na zrozumienie przez ucznia/uczennicę tego, co już wykonał/a, ale też tego, co jeszcze zostaje w polu jego/jej rozwoju. To ćwiczenie ma na celu wprowadzić atmosferę współodpowiedzialności za to, co działo się przez cały semestr podczas lekcji, ale też daje nauczycielowi informację zwrotną na temat mocnym stron i słabości osoby uczącej się.
Karta realizuje zapis z Podstawy Programowej (z dnia 28 czerwca 2024 r.) na lekcjach języka polskiego do szkoły podstawowej w celach szczegółowych dla klas IV-VI, w kategorii – samokształcenie:
– Uczeń korzysta z informacji zawartych w różnych źródłach, gromadzi wiadomości, selekcjonuje informacje.
Mimo to polecam używać jej nie tylko na tym etapie kształcenia.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Innowacja pedagogiczna |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 1 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Misja: ZGRANA DRUŻYNA- program budowania relacji w 24 krokach ( dla przedszkola i klas 1-3)
E8 z matematyki – checklista! Twój must-have przed edgzaminem!
Arkusze obserwacji dziecka 3-letniego, 4-letniego, 5-letniego i arkusz gotowości szkolnej dziecka 6-letniego
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź