Kreatywne zadania wyzwania z okazji CZARNEGO PIĄTKU (CZARNEGO WEEKENDU)!
Poziom: Elastyczny – można dostosować do różnych grup wiekowych (klasy: 3 i 4 liceum)
Cel:
- Kreatywne podeście do tematu konsumpcjonizmu: Zachęcenie uczniów do krytycznej refleksji nad fenomenem Czarnego Piątku i jego wpływem na społeczeństwo, środowisko i nasze portfele.
- Rozwijanie umiejętności językowych: Doskonalenie umiejętności pisania, argumentacji.
- Kształtowanie postaw proekologicznych i prospołecznych: Uświadomienie uczniom konsekwencji nadmiernej konsumpcji oraz promowanie alternatywnych sposobów spędzania czasu.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | jezykpolski, karta pracy |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 6 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | 90 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź