Bryły klasa 7 SP J
Pomysł na lekcję w parach/ grupach
Uczniowie dobierają się w pary. Mogą również w grupy 3 osobowe. W każdej szkole znajdują się modele różnych brył. Każda para/ grupa dostaje model innej bryły. Przy pomocy podręcznika oraz internetu mają za zadanie uzupełnić tabelkę oraz wykonać polecenia z Części 2. Na koniec lekcji każda para/ grupa prezentuje wyniki swojej pracy.
Udanej zabawy!
——–
Zachęcam również do zapoznania się z moimi innymi materiałami!
W razie pytań zapraszam na moją stronę na Facebook’u <3
Matematyka z pingwinkiem | Facebook
Polub, będzie mi bardzo miło 🙂
Ostatnio przeglądane materiały
-
Świtezianka. Omówienie lektury. Karta pracy
-
Zadania do urwania – prostokąty i kwadraty
-
Zestaw sketchnotek i kart pracy + gratisowe linki do prezentacji multimedialnych niekomercyjnych wykonanych w genial.ly do indywidualnego pobrania i użycia do celów niekomercyjnych. Przyroda 4, „„Odkrywamy tajemnice ciała człowieka””
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | .png |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Bryły, egzaminósmoklasisty, geometria, Graniastosłupy, konspekt, konspektyzajęć, scenariusz, zabawa, zadania |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |



Witam serdecznie. Dziękuję za opinię. Czy zapoznała się pani z opisem i grafiką tego produktu przed dokonaniem zakupu? Zachęcam do takiej praktyki. Czego pani się spodziewała po moim materiale? Proszę dać znać 🙂 Postaram się w moich kolejnych materiałach uwzględnić pani oczekiwania. Pozdrawiam i udanego dnia życzę.