Rozmowy z sabotażystą” to gotowy materiał do przeprowadzenia dwóch angażujących lekcji z uczniami od 4 klasy wzwyż. Pomaga zrozumieć, czym są wewnętrzne, sabotujące myśli – takie jak głos lęku, perfekcjonizmu czy zniechęcenia.
-
W pierwszej lekcji uczniowie odgrywają scenki, wcielając się w różne „ głosy w głowie”, co pozwala im lepiej zrozumieć wewnętrznego krytyka.
-
W drugiej lekcji losują pytania dotyczące radzenia sobie z trudnymi myślami i emocjami – ćwiczą refleksje i dzielenie się własnym doświadczeniem.
Mteriky rozwijają samoświadomość, wspierają zdrowe myślenie i dają przestrzeń do rozmowy o emocjach w bezpieczny sposób.
Idealny do wykorzystania na:
-
godziny wychowawcze,
-
Zajęcia TUS,
-
zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalne – społeczne.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() ![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, ebook, Godzina wychowawcza, karta pracy, Motywacja, pomocedydaktyczne, rozwój, scenariusz, Trening umiejętności społecznych, TUS |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 18 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Karta pracy: „Deszczowy dzień – rysunek i opowiadanie”
Poza tablicą. relacyjne bingo – 4/52
DARMOWY Pi Parkietaż, Tesselacja – Math and Art Projekt na DZIEŃ LICZBY PI 



Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź