Zadania indywidualne (lub zlecone do wykonania w parach, małych grupach), które uczniowie przygotowują w domu przed omówieniem lektury, w trakcie jej omawiania lub jako zadania lekcyjne podsumowujące pracę z lekturą. Każde zadanie „wycenione” jest na konkretna liczbę punktów. Suma punktów za wykonane zadań ma wynosić 50, wiec uczniowie samodzielnie układają swoje zestawy, kierując się zwykłą matematyką i własnymi preferencjami. Można wykorzystać ten materiał jako stacje zadaniowe.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | formy wypowiedzi, lektury obowiązkowe, pomocedydaktyczne, rozumienie tekstu, Stacje zadaniowe, zadania |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Zrozumieć zachowania trudne – autyzm – prezentacja
SŁOWO DO SŁOWA – OPOWIADANIE – karta pracy – ćwiczenia redakcyjne – 3 wersje
Która to Malala?
Recenzje
By Dan on (Zweryfikowany zakup)
Świetny pomysł. Zastosować można do każdej lektury. Uczniom też się spodobało 🙂
Dziękujemy za Twoją opinię.
Dla 80 z 159 osób ta recenzja była pomocna.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź