Propozycja dla nauczycieli, pedagogów i psychologów pracujących z grupami, w których pojawia się problem związany z wyśmiewaniem, dokuczaniem, obelgami.
Gdy pogadanki i tłumaczenie nie przynoszą satysfakcjonujących rezultatów, lub szukają Państwo pomysłów na zajęcia, które dzięki warsztatowej formie na dłużej pozostaną w pamięci odbiorców ta pozycja powinna wydać się strzałem w dziesiątkę.
W skrzynce opracowano 4 gotowe lekcje, które są oparte o doświadczenia, zabawy i eksperymenty na poniższe tematy:
1. Każdy jest “jakiś”, czyli o tym, dlaczego nie mamy prawa oceniać/ wyśmiewać innych.
2. Prawda, czy opinia? Dlaczego obelgi nas bolą?
3. Jestem najgorszy/a! Nic dziwnego, że wszyscy mi dokuczają…
4. Dlaczego obrażamy? Czyli ćwiczenie, które pokaże, że osoby wyśmiewające najwięcej mówią o swoich kompleksach.
Dodatkowo materiał zawiera gazetki, plakaty i ulotki motywujące rodziców, uczniów i nauczycieli do szukania specjalistycznej pomocy w przypadku trudności w relacjach, wychowywaniu lub przy pierwszych symptomach wypalenia zawodowego.
Fragmenty pozycji do zapoznania się w galerii powyżej.
Propozycja dla dzieci, młodzieży i dorosłych w wieku 9-99 lat J
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() ![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Rozwój nauczyciela/Kursy/Szkolenia/Webinary |
| Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | doświadczenie, ebook, emocje, Godzina wychowawcza, myślenie krytyczne, Pedagog specjalny, plakat, Rewalidacja, szkolenie, Trening umiejętności społecznych |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 31 - 40 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Gra „Układ pokarmowy” – powtórzenie wiadomości – biologia klasa 7
Działania na liczbach (klasa 7 i 8)
Emocje – KOLOROWY POTWÓR 



Polecam. Przydatne materiały.
Serdecznie dziękuję za recenzję.