Co tu znajdziesz?
Planszówkę
– Są na niej zdania z fragmentami do przetłumaczenia w czasie Present Simple.
– Przykłady na planszówce dobrane są tak, żeby tworzone zdania zawierały nagłówki artykułów. Nie żadnych innych sytuacji, które możemy opisać przy pomocy czasu Present Simple.
– Są też pola specjalne – wprowadzą trochę nieprzewidywalności i zabawy.
– Poza tym każde pole ma swój numer, który pełni dwie funkcje. Pierwsza, to wyznaczenie kierunku gry. Druga, ułatwienie sprawdzenia w kluczu odpowiedzi, czy gracz stworzył zdanie poprawnie.
Worksheet + Klucz odpowiedzi
– To lista 25 zdań z planszówki w takiej samej formie – może posłużyć jako typowe ćwiczenie na tłumaczenie fragmentów zdań do uzupełnienia pisemnie.
– Klucz odpowiedzi, w którym fragmenty wymagające tłumaczenia są oznaczone na czerwono, żeby można je było łatwiej zlokalizować.
– Można go śmiało zrecyclingować i wykorzystać w formie gry. O szczegółach dowiesz się ze wskazówek dołączonych w pliku.
Więcej podobnych?
PRESENT SIMPLE 04 – nawyki i rutyny
PRESENT SIMPLE 05 – prawa natury i fakty
PRESENT SIMPLE 06 – rozkłady jazdy i harmonogramy
PRESENT SIMPLE 07 – uczucia i myśli
PRESENT SIMPLE 08 – przepisy i instrukcje
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Zajęcia pozalekcyjne |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Angielski gramatyka, Gra, gra planszowa, gry językowe, karta pracy, poziom A2, poziom B1 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Prezentacja – „Quo vadis” Henryk Sienkiewicz: streszczenie, bohaterowie, miłość Marka i Ligii, chrześcijaństwo, Neron, pożar Rzymu, problematyka [PPTX/PDF] – język polski, klasa 8, E8
PROGRAM ZAJĘĆ REWALIDACYJNYCH dla ucznia słabowidzącego
Bugs Team 3 – Unit 1 – krzyżówki – without numbers topic
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź