Prezentacja z elementami neurodydaktyki – liczby pierwsze, rozkład na czynniki pierwsze, NWD, NWW

Materiał cyfrowy

Oglądasz właśnie prezentację, którą wykorzystuję podczas lekcji z klasami 5-6, kiedy omawiamy liczby pierwsze, złożone, rozkład na czynniki pierwsze, NWD, NWW.

Prezentacja zawiera kluczowe hasła, do uzupełnienia podczas lekcji przez nauczyciela lub podczas rozmów z uczniami.

Wyróżnia ją to, że opiera się o aktywne nauczanie, przyjazne mózgowi (elementy neurodydaktyki).

Każda lekcja jest oddzielona pustym slajdem (łącznie 3 jednostki lekcyjne).

Etap pierwszy (mózg) – zagadka, tekst na przemyślenie, na ruszenie głową

Etap drugi (pytanie) – wprowadzenie do tematu za pomocą pytania/powtórzenie treści z ostatniej lekcji

Etap trzeci (skupienie) – aktywna praca uczniów lub uczniów i nauczyciela

Etap czwarty (przerwa ruchowa) – zadania, w których trzeba wstać z krzesełka/przysiady na rozbudzenie mózgu

Etap piaty (podsumowanie 3, 2, 1) – dajemy uczniom minutę żeby mogli się zastanowić. Chętnych można zapytać, co zapamiętali, co mogą wykorzystać w życiu codziennym.

Plik zawiera prezentację w formacie pptx

 

Dajcie znać, jak można ulepszyć prezentację dla Waszych potrzeb!

Zapraszam do obserwowania mojej strony na Facebooku, gdzie chętnie podzielę się tym, jak wykorzystuję prezentacje podczas moich lekcji.

Chętnie przeczytam Wasze opinie na temat moich produktów:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100090646974257

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 5, Klasa 6
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pptx
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 90 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

nauczalni

Z wykształcenia jestem nauczycielką matematyki i informatyki. Lubię na lekcjach wykorzystywać materiały dydaktyczne stworzone przez siebie. Tworzę materiały interdyscyplinarne i takie, które wymagają kreatywnego myślenia ucznia. Interesuje mnie aktywizowanie uczniów. W pracy kładę nacisk na ich samodzielność. Skupiam się na praktycznym zastosowaniu matematyki.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *