„Profesor Andrews w Warszawie” – zadania analityczno-interpretacyjne oraz twórcze i kreatywne

Materiał cyfrowy

Zadania analityczno-interpretacyjne oraz twórcze i kreatywne to komplet przemyślanych, gotowych do użycia materiałów do opowiadania Olgi Tokarczuk Profesor Andrews w Warszawie. Pomoże Ci poprowadzić lekcję od pierwszego odczytania tekstu aż po pogłębioną interpretację — z naciskiem na symbole, konteksty kulturowe, perspektywę bohatera-cudzoziemca oraz realia społeczne Polski lat 90.

Dlaczego ten „zestaw” działa?

  • Łączy konkretny warsztat analityczny (krok po kroku) z otwartością interpretacyjną — uczniowie nie tylko „odgadują klucz”, ale tworzą własne, uzasadnione odczytania.

  • Oszczędza czas. Masz gotowe pytania i scenariusz przebiegu lekcji.

  • Wspiera różnicowanie. Każdą sekcję możesz poprowadzić w wersji podstawowej lub rozszerzonej.

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 2
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

askagorka

Jestem "dochtórką" nauk humanistycznych  :) pasjonatką edukacji niecodziennej, nieopresyjnej, angażującej, polonistką z wieloletnim doświadczeniem. Od blisko 18 lat pracuję w Szkole No Bell (najlepszej szkole na świecie), w której skupiam się na wprowadzaniu nowoczesnych metod nauczania, łamaniu schematów edukacyjnych i propagowaniu otwartego myślenia o potrzebach edukacyjnych dzieci.Działam na rzecz upowszechnia nowoczesnych metod i formuł kształcenia. Dzielę się swoją wiedzą z dyrektorami, nauczycielami i doradcami metodycznymi, prowadząc kursy i szkolenia. Koordynowałam projekt przygotowania i opracowania czterech innowacyjnych programów nauczania dla Ośrodka Rozwoju Edukacji: „Obywatel Świata”, „Odkrywca biznesu”, „Zainteresowania i pasje”, „Mały Wynalazca”. Współpracuję z uczelniami (Uniwersytet Śląski, Uniwersytet Warszawski, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie), biorąc udział w badaniach i rozmaitych przedsięwzięciach edukacyjnych ogniskujących się wokół edukacji i efektywności kształcenia. Nawiązałam również współpracę z Holistik Think Tankiem - organizacją non-profit, której celem jest promowanie nowego sposobu myślenia o edukacji i dostarczanie szkołom konkretnych, systemowych rozwiązań.„Popełniłam" również publikacje artykuły i opracowań naukowych. Uczestniczyłam w debatach, konferencjach i spotkaniach eksperckich.  

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *