Czy zdarzyło Ci się spędzać godziny nad pisaniem Programu Profilaktyczno-Wychowawczego i wciąż zastanawiać się: „Od czego zacząć?”
Już nie musisz!
Przygotowałam dla Ciebie gotowe, zgodne z wymaganiami MEN programy, które wystarczy dopasować do swojej placówki. Dzięki nim:
✔ zaoszczędzisz czas,
✔ unikniesz stresu,
✔ zyskasz dokument, który naprawdę działa w praktyce.
Dostępne warianty:
Program dla Przedszkola
Program dla Klas I–III szkoły podstawowej
Program dla Klas IV–VIII szkoły podstawowej
Co znajdziesz w każdym programie?
-
Spójny układ – od wstępu, przez cele i zadania, aż po ewaluację.
-
Cele wychowawcze i profilaktyczne – dopasowane do wieku i potrzeb dzieci.
-
Zadania krok po kroku – z wyszczególnieniem sposobów realizacji i osób odpowiedzialnych.
-
Kodeks Ucznia/Przedszkolaka – jasne zasady dla dzieci i rodziców.
-
System motywacyjny – nagrody, pochwały i wzmocnienia, które naprawdę działają.
-
Współpraca z rodzicami – zebrania, warsztaty, konkretne formy wsparcia.
-
Uwzględnienie uczniów ze SPE i uczniów zdolnych – dodatkowe wsparcie i rozwój talentów.
-
Profilaktyka zagrożeń – cyberprzemoc, uzależnienia, konflikty, kryzysy emocjonalne.
-
Harmonogram działań – przejrzysta tabelka na I i II semestr.
-
Oczekiwane efekty i wskaźniki realizacji – jak sprawdzić, że program działa.
-
Procedury kryzysowe – gotowe scenariusze reagowania dla nauczycieli.
Dlaczego warto?
-
Program jest zgodny z wytycznymi MEN.
-
Ułatwia pracę nauczycielom i dyrekcji.
-
Buduje spójność między szkołą, rodzicami i uczniami.
-
To realne narzędzie do codziennej pracy, a nie tylko „papier do szuflady”.
Program otrzymujesz w formie edytowalnego dokumentu – możesz go w pełni dopasować do swojej szkoły lub przedszkola.
Zamów teraz i zyskaj spokój + gotowy dokument, który spełnia wszystkie wymagania!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Dokumentacja nauczyciela |
| Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | wzór |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 81 - 90 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Kids Can 3 Unit 3 How does technology help us?
AUTYZM Wpisy do Dziennika, Tematy Zajęć Klasy 1-3
Present Simple TO BE (karty)
Recenzje
By Pedagog on
Plan bardzo obszerny jest duża możliwość dostosowania do swoich potrzeb. Polecam
Dla 24 z 35 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź