Przegrywanie i wygrywanie

Materiał cyfrowy

Zestaw „Wygrywanie i przegrywanie” to 60 kart do rozmów i refleksji, które pomagają dzieciom w wieku szkolnym (9–12 lat) zrozumieć emocje towarzyszące rywalizacji, sukcesom i porażkom.
Karty wspierają rozwój emocjonalny, empatię i odporność psychiczną, ucząc, że wygrana i przegrana to naturalna część życia – a każda z nich może być okazją do nauki o sobie i innych.

✅ Ułatwiają rozmowę o trudnych emocjach po przegranej i euforii po zwycięstwie.
✅ Pomagają dzieciom uczyć się regulacji emocji i radzenia sobie z frustracją.
✅ Wzmacniają postawy fair play, współpracy i szacunku wobec innych.
✅ Sprawdzają się podczas zajęć indywidualnych, grupowych, wychowawczych i TUS.
✅ Doskonałe narzędzie dla psychologów, pedagogów, wychowawców i trenerów.

Jak możesz ich użyć?

  • jako rozmówki emocjonalne po grach i zabawach,

  • podczas zajęć o emocjach, empatii i komunikacji,

  • do gier w kręgu („losuj kartę i odpowiedz”),

  • w pracy indywidualnej – jako punkt wyjścia do rozmowy z dzieckiem o jego reakcjach i przeżyciach.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .png
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 18
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

wsparciola

Jestem psychologiem dzieci i młodzieży. Pracuję w szkole podstawowej oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Tworzę karty pracy i karty terapeutyczne dostosowane do bieżących potrzeb zajęć, zwłaszcza wtedy, gdy nie znajduję gotowych materiałów spełniających moje oczekiwania. Mam nadzieję, że korzystanie z przygotowanych przeze mnie kart będzie dla Państwa wartościowym wsparciem w pracy.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *