Pytania do lektur – 37 patyczków

Materiał cyfrowy

Zestaw 37 pytań do każdej lektury o różnym poziomie trudności, pogłębienia rozumienia tekstu i poziomu kreatywności. Materiał wystarcza do wykonania zestawu dwustronnych patyczków (potrzebne będą patyczki laryngologiczne). Świetnie sprawdza się do podsumowania lektury, uczniowie samodzielnie lub w parach mogą wylosować lub wybrać pytania ii udzielić wyczerpujących odpowiedzi. Pytania często dotyczą opinii ucznia, jego refleksji i wniosków wyciągniętych z lektury. Tak opracowane pytania mogą wspomóc  redagowanie rozprawki. Można je wykorzystać do stacji zadaniowych jako zadania. Patyczki z pytaniami są przeze mnie wielokrotnie wykorzystywane w różnych zespołach klasowych i w różny sposób, zawsze robią robotę. Poza tym są podzielne, stanowią element manipulacyjny, więc aktywizują uczniów i bardzo efektownie wyglądają.
Wskazówka: warto po wydrukowaniu zalaminować kartki, wyciąć je i przykleić do patyczków taśmą dwustronną.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Polak z pomysłem

Jestem dyplomowaną nauczycielką języka polskiego, pasjonatką oceniania kształtującego i ambasadorkąa eTwinning, Microsoft Innovative Educator Expert, współzałożycielką Podlaskiego Klubu Kreatywnych Nauczycieli, ambasadorką Wiosny Edukacji, trenerem Kreatywnego Umysłu, należę do grupy Superbelfrzy RP, lubię metody aktywizujące i narzędzia cyfrowe w edukacji, piszę i nagrywam piosenki edukacyjne dla moich uczniów, prowadzę bloga edukacyjnego kreaktywnanauka.blogspot.com. Od lat tworzę pomoce dydaktyczne, z których korzystają moi uczniowie, teraz dzielę się nimi z innymi nauczycielami.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *