Dla kogo: dzieci z klas 0–3
Cel gry: integracja, rozwijanie umiejętności społecznych, wyrażania emocji, ruchowych i komunikacyjnych.
Liczba graczy: dowolna (od 2 osób wzwyż)
Rodzaje kart:
-
15 kart z pytaniami – kolor niebieski
➤ Służą do rozmowy, poznawania siebie i innych, rozwijania umiejętności wyrażania emocji i myśli. -
15 kart z wyzwaniami – kolor różowy
➤ Zawierają proste, kreatywne zadania ruchowe, emocjonalne lub wyobrażeniowe.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3 |
| Przedmiot | Materiały na zajęcia wychowawcze |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .png |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | canva, ćwiczenia, do zalaminowania, Godzina wychowawcza, Gra, gra dydaktyczna, gra interaktywna, jezykpolski, karta pracy, myślenie krytyczne, nopromo, pomocedydaktyczne, Rewalidacja, Rozpoczęcie roku, TUS, zabawa, zadania, zadanie, zakończenie roku szkolnego, zestaw |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 18 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Opowiadanie krok po kroku – wzór i wskazówki dla ucznia. Przykład 1
„Dziennik wdzięczności dla uczniów 7-8” – 28 dni uważności, refleksji i radości z codzienności. klasy7-8
Brainy 8 – Unit 3 – karta pracy 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź