
Co wyróżnia nasze materiały?
Każdy wpis jest dokładnie zaplanowany i zawiera:

Cele zajęć – dostosowane do poziomu i możliwości ucznia.

Metody i formy pracy – angażujące, skuteczne, dopasowane do potrzeb dzieci z ASD.

Środki dydaktyczne – karty emocji, piktogramy, piłeczki sensoryczne i wiele innych.

Przebieg zajęć krok po kroku – jasny i prosty przykład i inspiracja scenariusza każdej lekcji.

Efekty – wyraźne wskaźniki postępów ucznia, gotowe do wpisania do dziennika.

Dlaczego warto?

Otrzymujesz kompletny program na cały rok szkolny – każdy tydzień to nowy temat i cele!

Oszczędzasz czas – gotowe wpisy do dziennika, bez konieczności tworzenia ich od podstaw.

Spójność i skuteczność – zgodne z IPET, wspierające rozwój uczniów z ASD.
Wpisy do dziennika zajęć rewalidacyjnych
Zajęcia rewalidacyjne dla uczniów z zespołem Aspergera
Materiały dla nauczycieli rewalidacyjnych
Gotowe wpisy do dziennika rewalidacji
Plan zajęć rewalidacyjnych dla uczniów z autyzmem
Rewalidacja indywidualna autyzm
Scenariusze zajęć rewalidacyjnych
Jak prowadzić zajęcia rewalidacyjne
Wsparcie dla uczniów z ASD
Edukacja specjalna dla dzieci w spektrum autyzmu
IPET dla ucznia z autyzmem
Materiały rewalidacyjne do pracy z dziećmi autystycznymi
Nauka emocji dla dzieci z Aspergerem
Rozwój społeczny uczniów z ASD
Asertywność i relacje rówieśnicze w autyzmie
Nauczyciel wspomagający autyzm
Dziennik zajęć rewalidacyjnych autyzm
Program edukacyjno-terapeutyczny dla uczniów w spektrum
Techniki relaksacyjne dla uczniów z zespołem Aspergera
Recenzje
By Olga on
Bardzo klarownie napisana tematyka zajęć z której można zaczerpnąć wiele ciekawych inspiracji do przeprowadzenia z uczniami zabaw i zadań.
Dziękujemy za Twoją opinię.
Dla 142 z 369 osób ta recenzja była pomocna.
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź