Romantyczne peregrynacje DZIADY, CZ. III

Materiał cyfrowy

Szukasz sposobu, aby Twoi uczniowie naprawdę poczuli moc romantycznego dramatu?

Ten materiał to zestaw kreatywnych zadań, które zanurzą Twoich uczniów w świecie Dziadów, cz. III Adama Mickiewicza.  

Co znajdziesz w środku?

  • Pomysły na projekty, między innymi, takie jak:

    • Budowanie „epickiego” pomnika z pianki montażowej, który odzwierciedla symbolikę utworu.  

Każde zadanie ma opis, cele i sugestie, jak je zrealizować.  

Materiał można dostosować do różnych poziomów i zainteresowań uczniów.  

Dlaczego warto skorzystać z materiału?

  • Uczniowie zaangażują się w naukę poprzez działanie i tworzenie.  
  • Lepiej zrozumieją treść i przesłanie „Dziadów”, poprzez analizę utworu we współczesnym kontekście.  
  • Rozwiną kreatywność, krytyczne myślenie i umiejętność współpracy.  

    A Ty? Zaoszczędzisz czas, bo materiał zawiera gotowe do użycia pomysły! 

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 4
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

askagorka

Jestem "dochtórką" nauk humanistycznych  :) pasjonatką edukacji niecodziennej, nieopresyjnej, angażującej, polonistką z wieloletnim doświadczeniem. Od blisko 18 lat pracuję w Szkole No Bell (najlepszej szkole na świecie), w której skupiam się na wprowadzaniu nowoczesnych metod nauczania, łamaniu schematów edukacyjnych i propagowaniu otwartego myślenia o potrzebach edukacyjnych dzieci.Działam na rzecz upowszechnia nowoczesnych metod i formuł kształcenia. Dzielę się swoją wiedzą z dyrektorami, nauczycielami i doradcami metodycznymi, prowadząc kursy i szkolenia. Koordynowałam projekt przygotowania i opracowania czterech innowacyjnych programów nauczania dla Ośrodka Rozwoju Edukacji: „Obywatel Świata”, „Odkrywca biznesu”, „Zainteresowania i pasje”, „Mały Wynalazca”. Współpracuję z uczelniami (Uniwersytet Śląski, Uniwersytet Warszawski, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie), biorąc udział w badaniach i rozmaitych przedsięwzięciach edukacyjnych ogniskujących się wokół edukacji i efektywności kształcenia. Nawiązałam również współpracę z Holistik Think Tankiem - organizacją non-profit, której celem jest promowanie nowego sposobu myślenia o edukacji i dostarczanie szkołom konkretnych, systemowych rozwiązań.„Popełniłam" również publikacje artykuły i opracowań naukowych. Uczestniczyłam w debatach, konferencjach i spotkaniach eksperckich.  

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *