Cele:
- Umiejętność odnalezienia w sobie słabości i niedoskonałości;
- Trening nazywania emocji, uczuć, nastrojów;
- Otwarcie się na grupę;
- Szansa na przełamywanie barier komunikacyjnych z grupą;
- Zwiększenie poczucia własnej wartości na forum grupy;
- Przekraczanie schematów myślenia i działania;
- Spojrzenie z dystansem na niedoskonałości swoje i członków grupy;
- Dostrzeżenie pewnego relatywizmu ludzkich cech charakteru;
- Zrozumienie, że każda emocja jest ważna, a umiejętne zarządzanie emocjami znacznie ułatwia życie i relacje z otoczeniem
Scenariusz docelowo był realizowany w pracy z dorosłymi, ale przy drobnej modyfikacji z powodzeniem można wykorzystać go na zajęciach z grupami młodzieży.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Edukacja dorosłych |
Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | asertywność, Diagnoza, Diagnoza funkcjonalna, emocje, IPET, scenariusz, Trening umiejętności społecznych, TUS, warsztaty, Warsztaty dla rodziców |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź