Scenariusze dla uczniów klas 4–6 – Wdzięczność i uważność

Materiał cyfrowy

Rozwijaj wdzięczność i uważność w klasie! 🌿

W zestawie znajdziesz 2 gotowe scenariusze zajęć przeznaczone dla uczniów klas 4–6, które wprowadzają dzieci w świat wdzięczności i uważności.
Idealne na lekcje wychowawcze, zajęcia terapeutyczne lub warsztaty rozwojowe.

Co zawiera zestaw:

  • 2 scenariusze zajęć z pełnym przebiegiem – od wstępu, przez cele i materiały, aż po szczegółowe instrukcje dla nauczyciela.

  • Ćwiczenia sensoryczne i  krótkie rozmowy, które pomagają dzieciom zauważać pozytywne momenty dnia codziennego

  • Krótki poradnik dla nauczyciela, z praktycznymi wskazówkami, jak prowadzić zajęcia i wspierać rozwój uważności i wdzięczności w klasie.

  • Scenariusze gotowe do druku – przejrzyste nagłówki i czytelna struktura zajęć. 

 

Dlaczego warto:
Dzięki tym scenariuszom dzieci uczą się zauważać dobro w codziennym życiu, rozwijają emocjonalną świadomość i umiejętność uważnej obecności, a zajęcia prowadzone w prosty i atrakcyjny sposób wzmacniają pozytywną atmosferę w klasie.

#wdzięczność #uważność #lekcjewychowawcze #zajęciaterapeutyczne #emocjedzieci #kompetencjespołecznoemocjonalne #dziennikwdzięczności #ćwiczeniadladzieci #edukacjaemocjonalna #rozwójosobisty

 

Może Cię zainteresuje – Dziennik wdzięczności w dwóch wersjach:

„Dziennik wdzięczności dla uczniów 4-6” – 28 dni uważności, refleksji i radości z codzienności. klasy 4-6

„Dziennik wdzięczności dla uczniów 4-6” – 28 dni uważności, refleksji i radości z codzienności. klasy 4-6

 

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6
Przedmiot Materiały na zajęcia wychowawcze
Dokumenty .docx
Pliki graficzne .png
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 5
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Edumerja

Jestem nauczycielką chemii z ponad 20-letnim doświadczeniem na każdym etapie kształcenia. Szczególnie interesuje mnie proces uczenia i mechanizmy, które sprawiają, że wiedza i umiejętności zostają przyswojone w sposób trwały. W swojej pracy wykorzystuję trening myślenia, aby rozwijać u uczniów umiejętności  logicznego rozumowania i rozwiązywania problemów. Wykorzystuję matematykę, przyrodę, ekologię, a dodatkowo elementy terapii pedagogicznej. Łączę innowacyjne metody nauczania z tradycyjnymi, dostosowując je do indywidualnych potrzeb moich uczniów, angażując ich, inspirując i skłaniając do samodzielnego myślenia i rozumienia świata. Edu-mer-Ja

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *