Rozwijaj wdzięczność i uważność w klasie! 🌿
W zestawie znajdziesz 2 gotowe scenariusze zajęć przeznaczone dla uczniów klas 4–6, które wprowadzają dzieci w świat wdzięczności i uważności.
Idealne na lekcje wychowawcze, zajęcia terapeutyczne lub warsztaty rozwojowe.
Co zawiera zestaw:
-
2 scenariusze zajęć z pełnym przebiegiem – od wstępu, przez cele i materiały, aż po szczegółowe instrukcje dla nauczyciela.
-
Ćwiczenia sensoryczne i krótkie rozmowy, które pomagają dzieciom zauważać pozytywne momenty dnia codziennego
-
Krótki poradnik dla nauczyciela, z praktycznymi wskazówkami, jak prowadzić zajęcia i wspierać rozwój uważności i wdzięczności w klasie.
-
Scenariusze gotowe do druku – przejrzyste nagłówki i czytelna struktura zajęć.
Dlaczego warto:
Dzięki tym scenariuszom dzieci uczą się zauważać dobro w codziennym życiu, rozwijają emocjonalną świadomość i umiejętność uważnej obecności, a zajęcia prowadzone w prosty i atrakcyjny sposób wzmacniają pozytywną atmosferę w klasie.
#wdzięczność #uważność #lekcjewychowawcze #zajęciaterapeutyczne #emocjedzieci #kompetencjespołecznoemocjonalne #dziennikwdzięczności #ćwiczeniadladzieci #edukacjaemocjonalna #rozwójosobisty
Może Cię zainteresuje – Dziennik wdzięczności w dwóch wersjach:
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Materiały na zajęcia wychowawcze |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | .png |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | emocje, Godzina wychowawcza, konspektyzajęć, Motywacja, Pedagog specjalny, scenariusz, Trening umiejętności społecznych, TUS |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 5 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Memory-Mały Książę
OPOWIEŚĆ WIGILIJNA Charlesa Dickensa – test znajomości lektury
Memory- odmienne i nieodmienne części mowy 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź