Ściąganie. Karty pracy – Dylematy szkolne

Materiał cyfrowy

Uczciwość na próbę – jak wspierać dzieci i młodzież w podejmowaniu mądrych decyzji?
„Ściąganie. Karty pracy – Dylematy szkolne” to wyjątkowy zestaw scenek i pytań do pracy z uczniami, który pomaga w bezpieczny i angażujący sposób poruszać temat uczciwości w szkole.

Dzięki gotowym kartom:
✅ dzieci i nastolatki mogą wczuć się w realistyczne sytuacje związane z presją rówieśniczą, ocenami czy ściąganiem,
✅ uczą się odróżniać pomoc od oszustwa i świadomie wybierać własne wartości,
✅ rozwijają refleksję, argumentowanie i umiejętność podejmowania decyzji,
✅ otrzymują praktyczne narzędzia do radzenia sobie w trudnych momentach.

Materiał sprawdzi się zarówno w pracy grupowej (np. na godzinie wychowawczej), jak i w indywidualnej rozmowie z uczniem.
To gotowe wsparcie dla nauczycieli, wychowawców i psychologów szkolnych, którzy chcą kształtować wśród uczniów postawy oparte na uczciwości, odpowiedzialności i wzajemnym zaufaniu.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek 2-3 lata, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 6
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

wsparciola

Jestem psychologiem dzieci i młodzieży. Pracuję w szkole podstawowej oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Tworzę karty pracy i karty terapeutyczne dostosowane do bieżących potrzeb zajęć, zwłaszcza wtedy, gdy nie znajduję gotowych materiałów spełniających moje oczekiwania. Mam nadzieję, że korzystanie z przygotowanych przeze mnie kart będzie dla Państwa wartościowym wsparciem w pracy.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *