Jak przećwiczyć ogromną ilość słownictwa z działu: „Sport i zdrowie”, a przy okazji nie wykończyć ucznia zakuwaniem słówek bez sensu i bez kontekstu? (zamiast tego dać mu trochę zabawy z tym)
Jak nie uczyć tylko poprzez uzupełnianie testów (przecież to jest bardzo nudne)? Jak przy okazji nauki do E8 uczyć się dla siebie, dla przyjemności i dla życia?
Materiał stworzyłam z listy słów z Rozdziału 3 z Repetytorium Nowej Ery. Pogrupowałam w podkategorie i stworzyłam ciekawe pytania do rozmowy.
Uczniowie mogą pracować w kilku grupach lub w parach. Materiał leksykalny z kilku lekcji (na dwie lub trzy lekcje, a może i na cztery).
Nie tworzyłam pytań dla słów i zwrotów bardzo łatwych (chociaż kilka łatwych wyrazów też tam będzie).
Materiał zawiera 12 stron ( i tyleż samo podkategorii), na każdej z nich jest 8 pytań. Wszystkich słów i zwrotów do ćwiczenia jest około 130.
Część pierwsza i druga (Unit 1 i2) są również dostępne na Złotym Nauczycielu.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Angielski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | poziom B1 |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź