Moja propozycja to dziewięć stacji zadaniowych, które sprawdzą się już od czwartej klasy.
Pomogą one uczniom wspólnie stworzyć ciekawą historię, wykorzystać potęgę młodzieńczej wyobraźni. Ponieważ zespoły będą wykonywały zadania po kolei można wyznaczyć liderów, którzy będą podchodzili do stacji i przekazywali zadanie innym lub wydrukować kopię dla każdej z grup. Można też wyznaczyć konkretny czas na poszczególne stacje i ich treść wyświetlać na tablicy. Ważne, aby kolejne zadania odbierali dopiero po wykonaniu w całości poprzedniego.
Stacje sprawdzają umiejętność m.in.:
– odszukiwania informacji
– tworzenia opisów z odwołaniem się do wszystkich zmysłów
– odszyfrowywania wiadomości,
– tworzenia zwrotu akcji
– pisania zakończenia opowieści.
Nauka przez zabawę pozostaje w pamięci znacznie dłużej- polecam!
grafika-canva
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | analiza i interpretacja, canva, ćwiczenia, czytanie, egzaminósmoklasisty, Gra, gra dydaktyczna, instrukcja, jezykpolski, kodowanie, opis, opowiadanie |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 13 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Części mowy tangram choinka wersja biała
Obserwacje mikroskopowe – karta pracy
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź